Garantie

Garantie

De tevredenheid van onze klanten staat bij ons hoog in het vaandel en we doen er alles aan om onze producten en service van het allerhoogste niveau te laten zijn. Wanneer u toch niet helemaal tevreden bent, dan kunt u dit aan ons melden via e-mail (info@organic-me.nl) of per telefoon (06-46357704 van 9:00 -15:00). U kunt van ons verwachten dat we ons zullen inspannen om uw klacht samen met u binnen alle redelijkheid en naar tevredenheid op te lossen.

Beschadigd/Defect/Verkeerd Artikel ontvangen

Organic Me verpakt haar bestellingen uiterst zorgvuldig. Het kan helaas toch voorkomen dat een artikel per ongeluk onjuist aan u is verzonden of dat uw artikel beschadigd tijdens transport. Wanneer dit het geval is verzoeken wij u vriendelijk binnen 14 dagen telefonisch of per e-mail contact op te nemen met ons. Geeft hierbij uw factuurnummer door en omschrijf het probleem (eventueel ondersteund met een foto). Organic Me zal met u een passende oplossing vinden. Dit kan bijvoorbeeld zijn: her zenden van een vervangend product of alternatief product of het aankoopbedrag retourneren.